Companii

Alin Bâtlan, Musette: Brandul are o sonoritate franţuzească şi ne ajută, mai ales că vrem să continuăm extinderea în străinătate

Alin Bâtlan, Musette: Brandul are o sonoritate...

Autor: Corina Mirea

04.12.2014, 11:37 1841

Numele Musette are o sonoritate franţuzească, el nu era gândit ca un brand de încălţăminte sau de marochinărie, dar se pare că în prezent ne ajută, mai ales că vrem să continuăm extinderea în străinătate, a spus Alin Bâtlan, proprietarul brandului de pantofi Musette, la conferinţa 

"Musette a apărut în 1992, am trecut şi noi de două decenii. Ne-am dat seama la timp că va trebui să creăm valoare adăugată, pentru că la finalul anilor 1990 România încă era dominată de comerţ, de activităţi fără valoare adăugată. Am realizat că trebuie să ne ducem spre producţie premium la acel moment. Totul este produs în România, mai puţin material primă, adusă aproape integral de afară. Designul este coordonat din România.", adăugat Alin Bâtlan. 

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO