Companii

Alin Şerban, CEO Tazz: Oamenii caută acum mult tot ce ţine de oferte, meniul zilei este tot mai sus în preferinţele lor. Valoarea totală a tranzacţiilor prin Tazz va ajunge anul acesta la 300 mil. euro. Alin Şerban spune că, în ultimul an, preţurile din restaurante au crescut cu minimum 20%, sub impactul inflaţiei

Alin Şerban, CEO Tazz: Am avut şi alte oferte, de la alţi investitori, unii cu mai mulţi bani pe masă, însă am ales eMag pentru că venea şi cu mult know-how şi expertiză în spate.

Alin Şerban, CEO Tazz: Am avut şi alte oferte, de la alţi investitori, unii cu mai mulţi bani pe masă, însă am ales eMag pentru că venea şi cu mult know-how şi expertiză în spate.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

02.10.2023, 16:30 271

„Ne dorim să ieşim şi în afara ţării, dar vrem întâi să ne consolidăm în România, mai avem mult loc de creştere aici. Bulgaria va fi prima ţară nouă şi decidem anul viitor când vom intra acolo“, spune Alin Şerban, CEO Tazz.

Platforma pentru comenzi Tazz va lansa un nou serviciu, cu numele Laas, prin care companiile îşi pot externaliza logistica şi funcţiile de livrare, pentru a avea acces la soluţii logistice, pe baza unui tarif de livrare agreat. Practic, în loc să-şi dezvolte singure un sistem de livrare, folosesc soluţia tehnică construită de Tazz.

„Aceasta este următoarea noas­tră mişcare de business, va fi dispo­ni­bi­lă din octombrie. Punem la dispo­ziţie contra cost curierii noştri pentru companiile care nu au propriile servicii de livrare şi care vor putea să le onoreze prin Tazz. Concret, poţi pla­sa o comandă la o florărie, o băcă­nie, un magazin de e-commerce şi o vei primi de la un curier Tazz, chiar dacă nu ai plasat-o pe Tazz“, explică Alin Şerban, CEO-ul companiei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO