Companii

Lupta albă: Cum încearcă producătorii de iaurturi să câştige noi cote de piaţă

Lupta albă: Cum încearcă producătorii de iaurturi să câştige noi cote de piaţă

Autor: Roxana Petrescu

28.02.2011, 14:20 129

Controlul greutăţii sau posibila înlocuire a mesei de searăcu uniaurt sunt segmentele pe care doi dintre cei mai mari producătorilocali de lactate mizează pentru a-şi creşte vânzările.

Astfel, francezii de la Danone, după ce au lansat Activia MicDejun, au introdus o nouă categorie de produse "Activia Gustare deSeară", un produs săţios prin faptul că în compoziţie sunt adăugaţifulgii de migdală. Danone spune că deşi ideea este una purromânească, nu este exclus ca acest produs să fie lansat şi în alteţări.

Pe de altă parte, Tnuva a lansat un produs care induce aceeaşisenzaţie de saţietate, care ajută la controlul greutăţii, după cumsusţin reprezentanţii companiei. Produsul se numeşte TnuvaSlim.


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels