Retail&Agrobusiness

Florin Porojan, Franke România: Am ajuns la afaceri de 12 mil. euro, iar Bucureştiul este responsabil pentru 40% din business

INTERVIU

Florin Porojan conduce operaţiunile Franke din România şi Bulgaria de un deceniu, după ce anterior fusese director de vânzări pentru producătorul suedez de electrocasnice Electrolux, conform profilului său de pe reţeaua de socializare de business LinkedIn.

Florin Porojan conduce operaţiunile Franke din România şi Bulgaria de un deceniu, după ce anterior fusese director de vânzări pentru producătorul suedez de electrocasnice Electrolux, conform profilului său de pe reţeaua de socializare de business LinkedIn.

Autor: Cristina Roşca

05.04.2019, 00:08 345

♦ Producătorul de echipamente încorporabile pentru bucătărie Franke România a ajuns la afaceri de aproape 12 mil. euro în 2018 după un plus de două cifre ♦ Pentru acest an compania şi-a bugetat un avans similar în pofida percepţiei privind o deteriorare a mediului de business local ♦ Produsele brandului elveţian sunt vândute în 26 de showroomuri partenere din România şi Republica Moldova, dar şi în magazinele de bricolaj, de mobilă şi direct la dezvoltatorii imobiliari care le au în ofertă

„Am reuşit să avem un 2018 bun, cu o creştere de circa 10%, până la aproape 12 mil. de euro, deşi a fost un an plin de provocări. Mai mult, deşi există o per­cepţie pentru acest an de deteriorare a mediului de business, din motive diverse, ne propunem să păstrăm aceeaşi creştere ca în 2018, adică de circa 10%“, spune Florin Poroja, general manager la Franke România, companie prezentă pe plan local de peste două decenii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO