În România segmentul bio înseamnă maximum 1% din piaţa de bunuri de consum, adică maximum 160-170 mil. euro. În Germania ponderea este de 4%, iar în Marea Britanie 7%.
Cristian Oneţiu (37 de ani) şi fratele său au lansat acum circa un deceniu compania de vânzări directe LifeCare, care a ajuns anul trecut la afaceri de aproape 6,5 mil. euro, pariind în 2005 pe o nişă de piaţă care abia începea să prindă contur în România, respectiv nişa produselor bio.
În perioada 2009-2010 cei doi au lansat o a doua companie – Bio Logistic, care se ocupă de importul şi distribuţia de alimentele bio. Alimentele aduse din toate colţurile lumii sunt astăzi prezente pe rafturile tuturor reţelelelor străine de hipermarketuri şi supermarketuri din România, potrivit lui Oneţiu, care estimează vânzări de 2,5 mil. euro în 2015, faţă de aproape 1,8 mil. euro anul trecut. Acestea sunt principalele businessuri ale celor doi fraţi în funcţie de cifra de afaceri, însă ei sunt implicaţi şi în afaceri imobiliare în Timişoara (deţin două clădiri de birouri şi trei depozite) şi în organizarea de cursuri de educaţie şi dezvoltare antreprenorială.