Retail&Agrobusiness

Povestea antreprenorului care a pariat pe produsele bio şi face astăzi afaceri de 10 mil. €

Povestea antreprenorului care a pariat pe produsele bio şi face astăzi afaceri de 10 mil. €

Cristian Oneţiu, acţionar al LifeCare: „Când am pornit businessul acesta am împrumutat bani şi am pus gaj apartamentul meu şi al fratelui meu. După doi ani am pierdut tot, pentru că deşi businessul mergea, aveam nevoie constantă de finanţare şi nu o aveam. Am ţinut businessul în funcţiune şi în 2007 a fost momentul de cotitură când a început să meargă.“

Autor: Cristina Roşca

12.08.2015, 00:08 5636

În România segmentul bio înseamnă maximum 1% din piaţa de bunuri de consum, adică maximum 160-170 mil. euro. În Germania ponderea este de 4%, iar în Marea Britanie 7%.

Cristian Oneţiu (37 de ani) şi fratele său au lansat acum circa un deceniu compania de vânzări di­rec­te LifeCare, care a ajuns anul trecut la afa­ceri de aproa­pe 6,5 mil. eu­ro, pariind în 2005 pe o nişă de pia­ţă care abia începea să prindă con­tur în România, respectiv nişa produselor bio.

În perioada 2009-2010 cei doi au lan­sat o a doua companie – Bio Logistic, care se ocupă de importul şi distribuţia de alimentele bio. Alimentele aduse din toate colţurile lumii sunt astăzi prezente pe rafturile tuturor reţelelelor străine de hipermarketuri şi supermarketuri din România, potrivit lui Oneţiu, care esti­mea­ză vânzări de 2,5 mil. euro în 2015, faţă de aproape 1,8 mil. euro anul trecut. Acestea sunt principalele busi­nes­suri ale celor doi fraţi în funcţie de cifra de afa­ceri, însă ei sunt implicaţi şi în afaceri imo­biliare în Timişoara (deţin două clă­diri de birouri şi trei depozite) şi în orga­nizarea de cursuri de educaţie şi dezvoltare antreprenorială.

 
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO