Retail&Agrobusiness

Vânzările outlet-ului Fashion House din vestul Capitalei au crescut cu 10% în primul semestru

Vânzările outlet-ului Fashion House din vestul...

Autor: Cristina Bellu

22.09.2016, 00:00 175

Vânzările totale ale Fashion House Outlet Centre Bucureşti, primul centru comercial de tip outlet din România, au înregistrat în primul semestru o creştere de 10,9%, iar ponderea cumpărătorilor în numărul total de vizitatori s-a majorat cu 16% comparativ cu perioada similară a anului trecut.   

În acelaşi timp, valoarea medie a unei tranzacţii a crescut cu 8,3%, iar valoarea cumpărăturilor per client a urcat cu peste 25%, potrivit datelor companiei, care nu oferă însă informaţii privind valorile înregistrate, ci doar rate de creştere. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO