Retail&Agrobusiness

Walter Friedl, producătorul de vin Lacerta: Anul trecut 8.000 de persoane au venit la degustări şi pentru a face turul cramei. Aceştia se transformă în clienţi

INTERVIU

Walter Friedl, producătorul de vin Lacerta: Anul trecut 8.000 de persoane au venit la degustări şi pentru a face turul cramei. Aceştia se transformă în clienţi

Walter Friedl, managing partner, Lacerta: România are o istorie îndelungată în producţia de vinuri premium. Acum 100 de ani vinurile locale erau considerate între cele mai bune cinci din lume. În anii ’20, în Orient Express erau servite mai multe vinuri româneşti decât franţuzeşti.

Autor: Cristina Roşca

06.07.2020, 18:55 589

♦ Producătorul vinurilor Lacerta estimează pentru acest an o scădere a cifrei de afaceri de până la 50%, declinul fiind cauzat de pandemia care a închis industria HoReCa, unde compania îşi vinde cea mai mare parte a licorilor ♦ În România, crama are şi un parteneriat cu reţeaua de supermarketuri Mega Image, unde vinde vinurile din gama medie Cameleon ♦ Anul trecut crama a fost vizitată de 8.000 de turişti care au şi cumpărat vin direct de la companie ♦ Pandemia de Covid-19 a lovit şi acest segment, precum şi exporturile care reprezintă în mod normal 20% din business.

„Vindem majoritar în HoReCa (sub brandul Lacerta) şi trimitem la export vinurile sub acelaşi brand şi mai puţin Cameleon. Avem şi un parte­neriat solid cu Mega Image pentru brandul Cameleon. Tot mai multe lanţuri de retail investesc acum în a-şi dezvolta cornere de vinuri premium selectate de somelieri. Aceasta e direcţia corectă“, spune Walter Friedl, managing partner al cramei. El adaugă că producătorul de vin are o prezenţă puternică şi în online, dar acest pariu este unul mai nou, încurajat mai ales de pandemia de Covid-19 şi de măsurile de izolare la domiciliu.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO