Profesii

"Scoala de Afaceri GSK", editia a doua

08.03.2004, 00:00 12



Compania GlaxoSmithKline (GSK) Romania, filiala celui de-al doilea grup farmaceutic la nivel mondial, va continua si in acest an programul "Scoala de Afaceri GSK" destinat studentilor aflati in anii terminali. Astfel, 50 de studenti din toata tara vor putea beneficia si in acest an de seminarii si cursuri practice sustinute de memebrii echipei GlaxoSmithKline Romania. Cursurile vor acoperi domeniile marketing, vanzari, distributie, finante, resurse umane, comunicare si relatii publice, productie si training si se vor desfasura in doua sesiuni programate pentru 5-16 iulie 2004 si 2-13 august 2004.



"Dorim sa contribuim la orientarea tinerilor in spatiul profesional si la dezvoltarea viitorilor profesionisti din companiile romanesti. Prin prisma rezultatelor primei editii a <Scolii de Afaceri GSK> consideram acest program un succes si intentionam ca el sa devina o traditie", a declarat Roberto Musneci, directorul general al GSK Romania.



Pentru a putea intra in acest program, candidatii trebuie sa fie in ultimul an de studiu, sa aiba media generala a anilor de studiu in facultate peste 8.00, sa aiba un portofoliu de proiecte in care au fost implicati in timpul facultatii, premii pentru activitatea academica si sa aiba cunostinte de limba engleza cel putin la nivel mediu. Inscrierea presupune trimiterea unui formular, disponibil pe adresa de internet a GSK, si a cel putin doua scrisori de recomandare din partea profesorilor la adresa gsk@aims.ro , pana pe 16 aprilie 2004.



"Scoala de Afaceri GSK" a fost lansata anul trecut, scopul acestui program fiind familiarizarea absolventilor de facultate cu mediul de afaceri si cu modul in care functioneaza o organizatie. Compania GSK a investit peste 100.000 $ in acest proiect, la care au participat 50 de absolventi din domenii diferite, selectati dintr-un numar total de 216 aplicanti din toate centrele universitare din tara. "Scoala de Afaceri GSK" este inclusa in programele "GSK pentru Excelenta", care au ca scop incurajarea performantei in diferite arii de activitate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels