ZF 24

Fraţii Florescu au vândut agenţia de media Zenith România către grupul francez Publicis

Radu Florescu, CEO-ul şi fondatorul grupului Saatchi & Saatchi Group şi Maria Tudor, managing director au dezvoltat împreună agenţia de media Zenith România, una dintre cele mai mari de pe piaţa locală

Radu Florescu, CEO-ul şi fondatorul grupului Saatchi & Saatchi Group şi Maria Tudor, managing director au dezvoltat împreună agenţia de media Zenith România, una dintre cele mai mari de pe piaţa locală

Autor: Cristina Roşca

13.09.2013, 00:05 452
Gigantul francez din domeniul publicităţii Publicis Groupe, cu afaceri anuale de 6,6 miliarde de euro anul trecut, a achiziţionat agenţia de comunicare Zenith România, una dintre cele mai importante de pe piaţa locală.
 
Astfel reţeaua ZenithOptimedia, parte a grupului francez, va prelua pachetul majoritar de acţiuni al Zenith România care până acum a fost o agenţie afi­lia­tă reţelei. Pe piaţa locală Zenith România era parte a grupului de comunicare Centrade, controlat de fraţii Florescu. Din grupul Cen­tra­de fac parte, printre altele, agenţia de creaţie publicitară Saatchi&Saatchi, cea de producţie publicitară Pantone, cea de mobile marketing Epidemic şi de agenţia de BTL&Shopper marketing Saatchi&Saatchi X.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro