ZF 24

Topul celor mai vizitate malluri din Bucuresti

Topul celor mai vizitate malluri din Bucuresti
03.03.2009, 16:45 214

Centrul comercial Unirea Shopping Center din Bucuresti a avut anul trecut cel mai mare numar de vizitatori (40.000 pe zi) si cele mai mari vanzari pe metru patrat pentru retailerii de imbracaminte, devansand mallurile mai nou construite, precum Plaza Romania sau Baneasa Shopping City, potrivit unui studiu al firmei de consultanta imobiliara Colliers International.

“Cei 40.000 de vizitatori care intra zilnic in centrul comercial genereaza vanzari anuale medii de 7.000-10.000 euro/metrul patrat pentru magazinele de articole de imbracaminte, in cazuri exceptionale putand ajunge si pana la 14.000 euro/metrul patrat”, se arata in analiza Colliers, care nominalizeaza retailerii Steilmann, Polo Garage, Flo & Jo sau Lee Cooper printre cei mai importanti chiriasi ai proiectului.

Urmatoarele malluri in top, atat ca vizitatori, cat si ca vanzari, sunt cele construite de Anchor Grup – Plaza Romania si Bucuresti Mall – care atrag zilnic intre 30.000 si 35.000 de vizitatori si vanzari cu circa 10% mai mici decat in Unirea Shopping Center.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels