Bănci și Asigurări

Omniasig a ajuns la peste 1 mld. lei subscrieri în S1/2022, cu 45% mai mult faţă de S1/2021. Asigurările RCA şi Casco au reprezentat circa 80% din subscrieri

În cazul asigurărilor auto la nivelul Omniasig, respectiv RCA şi Casco, volumul primelor brute subscrise la finalul lunii iunie 2022 a ajuns la 800 mil. lei, în creştere cu 60% faţă de perioada similară a anului trecut.

În cazul asigurărilor auto la nivelul Omniasig, respectiv RCA şi Casco, volumul primelor brute subscrise la finalul lunii iunie 2022 a ajuns la 800 mil. lei, în creştere cu 60% faţă de perioada similară a anului trecut.

Autor: Mircea Nica

02.09.2022, 10:00 124

♦ Mihai Tecău, CEO Omniasig: Întreaga activitate a cunoscut o accelerare şi o dezvoltare rapidă, iar ca rezultat avem acest nou prag depăşit de Omniasig într-un semestru, cu prime brute subscrise de peste 1 mld. lei.

Omniasig, parte a grupului austriac Vienna Insurance Group (VIG) a ajuns la subscrieri de peste 1 mld lei în primul semestru (S1) din 2022, un avans de 45% faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce 80% din totalul subscrierilor, adică 800 mil. lei, au venit din zona asigurărilor auto, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii companiei.

„Întreaga activitate a cunoscut o accelerare şi o dezvoltare rapidă, iar ca rezultat avem acest nou prag depăşit de Omniasig într-un semestru, cu prime brute subscrise de peste 1 miliard lei. Această creştere este susţinută de programe de investiţii în echipa companiei şi în creşterea capacităţii operaţionale la nivel naţional, în cadrul strategiei noastre de dez­voltare echilibrată, focu­sată pe per­manenta opti­mizare a experienţei clientului în relaţia cu Omniasig. O altă com­ponentă importantă a vi­ziu­nii şi strategiei noastre o reprezintă res­pon­sa­bi­li­tatea socială“, a declarat Mihai Tecău, preşe­dintele Directoratului Omniasig.

În cazul asigu­ră­rilor auto, respectiv RCA şi Casco, volumul primelor brute sub­scrise la finalul lunii iunie 2022 a ajuns la 800 mil. lei, în creş­tere cu 60% faţă de perioada similară a anului trecut. Conform reprezentanţilor com­paniei, avansul con­sistent al sub­scrierilor a fost generat de adap­tarea portofoliului de pro­duse atât pentru asigurările facultative, cât şi pentru cele obligatorii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO