Companii

Delaco: În lactate se cumpără fie produse ieftine, fie premium. Nu mai este clasă de mijloc

Delaco: În lactate se cumpără fie produse ieftine, fie premium. Nu mai este clasă de mijloc

Victor Vartolomei, directorul financiar al Delaco Distribution: Anul 2012 a adus o creştere uşoară pentru noi, dar obiectivele noastre principale au fost legate de consolidarea cotei de piaţă prin lansarea de produse noi. A fost un an greu pentru toţi jucătorii, dar mai ales pentru cei mici, care nu au putut investi pentru a se adapta la schimbări.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

21.01.2013, 19:22 817

Astfel, pe de-o parte sunt con­sumatori care aleg mărcile proprii ale marilor lanţuri de ma­ga­zine, care au un preţ mult mai mic, şi de altă parte sunt consu­matorii care se orientează către produse cu valoare adăugată ridicată.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO