Companii

Napolact a ajuns la o reţea de şapte magazine în judeţul Cluj şi speră la vânzări mai mari cu până la 10%

Napolact are cinci magazine în municipiul Cluj-Napoca, plus alte două unităţi în Dej şi Huedin.

Napolact are cinci magazine în municipiul Cluj-Napoca, plus alte două unităţi în Dej şi Huedin.

Autor: Laurentiu Cotu

08.05.2014, 00:06 503
Napolact, unul dintre cele mai vechi branduri de lactate de pe piaţa românească, preluat în urmă cu zece ani de către grupul olandez Friesland, a ajuns în prezent la o reţea de şapte magazine în judeţul Cluj, după ce a deschis astăzi un nou concept de magazin cu o suprafaţă de 100 mp care include şi o zonă de tip cafenea.
 
Napolact are cinci magazine în municipiul Cluj-Napoca, plus alte două unităţi în Dej şi Huedin.
 
„Am alocat 100.000 de euro pentru deschiderea acestui magazin, însă bugetul iniţial a fost depăşit. Este un concept nou pentru piaţa clujeană, însă nu avem pla­nuri pentru deschiderea altor magazine în Cluj-Napoca sau în afara judeţului Cluj“, a declarat pentru ZF Transilvania Cornel Cărămizaru, directorul de vânzări al FrieslandCampina România.
 
Pe piaţa locală olandezii deţin în prezent com­pa­niile FrieslandCampina România, Napolact şi Indus­tria­lizarea Laptelui Mureş, cu trei fabrici, în localităţile Baciu (Cluj), Târgu-Mureş (Mureş) şi Carei (Satu Mare). Din portofoliul grupului Friesland fac parte branduri de lactate precum Napolact, Milli, Oké sau Dots, însă Napolact este brandul cu cea mai mare contribuţie în vânzările olandezilor, ajungând în prezent la circa 60% din rulajul total.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO