Companii

Reţeaua de bricolaj Dedeman ia faţa retailerilor alimentari, cu o marjă de profit de 12%

Dragoş Pa­văl. Fotograf: Bogdan Iordache

Dragoş Pa­văl. Fotograf: Bogdan Iordache

Autor: Corina Mirea

09.06.2015, 00:07 2376

Reţeaua de bricolaj Dedeman Bacău a fraţilor Adrian şi Dragoş Pa­văl, cea mai mare companie cu capital românesc, a depăşit pentru prima dată pragul de 400 mil. lei profit net, potrivit datelor de la Registrul Comerţului.

Astfel compania a ajuns la o marjă de profit de 12% anul trecut, în timp ce Kauf­land, cel mai mare jucător din comerţul alimentar privind cifră de afaceri şi profit net, a avut o marjă de 5%. Mai mult, afacerile retailerului de bricolaj au atins 3,4 miliarde de lei, în creştere cu 26% faţă de anul anterior. „Costu­rile fixe din 2014 s-au împăr­ţit la un număr mai mare de magazine, iar prin volumele mari de marfă achi­ziţio­nată am avut acces la preţuri mai bune pentru noi şi pentru clienţii noştri“, a declarat pentru ZF Dragoş Pavăl, preşedintele şi acţionarul ma­joritar al companiei.

În condiţiile în care sectorul de construcţii, imobiliarele, dar şi retailul, per total, au suferit major în ultimii ani ca urmare a crizei, retailerul de bricolaj Dedeman a crescut constant, atât ca vân­zări, cât şi ca profit şi ca număr de angajaţi. În ultimii şapte ani, compania a reuşit să-şi tripleze cifra de afaceri şi să îşi majoreze de şase ori profitul net.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO