Mediafax.biz Exclusiv

Murfatlar estimează stagnarea vânzărilor de vinuri îmbuteliate şi afaceri de 45 mil. lei în magazinele proprii

Autor: Ioana David

13.04.2011, 14:14 61

"Pentru2011 am bugetat o menţinere a cifrei de afaceri pe vinurileîmbuteliate şi o vânzare de circa 45 de milioane de lei (10,7milioane de euro - n.red.) pe reţeaua Crama Murfatlar", a declaratDaniel Negrescu, brand manager al companiei.

Anultrecut Murfatlar, în acţionariatul căreia se regăsesc fraţiiDobronăuţeanu, dar şi oamenii de afaceri George Ivănescu şi CătălinBucura, a avut o cifră de afaceri de 140 de milioane de lei (33,3milioane de euro).Planulpentru 2011 este atingerea nivelului de 185 milioane de lei (44,1milioane de euro).

În ceea ce priveşte consumul de Paşte, o perioadă extrem debună pentru companiile de pe piaţa de bunuri de larg consum (FMCG),Negrescu estimează o stagnare faţă de perioada similară a anuluitrecut.

Pe piaţa vinului, de obicei de Paşte se fac în jur de 10%din vânzări.

Principalii concurenţi ai Murfatlar sunt Vincon, Jidvei,Halewood, Cotnari, Tohani, companii care activează pe o piaţătotală de circa 350 mil. euro pean.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO