Mediafax.biz Exclusiv

Rezultatele anului trecut ne amintesc de perioada 2006-2007

Autor: Laurentiu Cotu

30.03.2012, 10:46 95

"Rezultatele anului 2011 ne reamintesc de perioada 2006-2007, când înregistram creşteri de două cifre. Faptul că anul 2011 pentru Compexit a adus creşteri de 45% în volume pentru marca Skoda şi de 42% pentru Weltauto ne asigură premisele unei creştere a afacerilor cu minimum 15% în 2012", a declarat pentru ZF Transilvania Sorin Niste, director executiv Compexit Trading.

Potrivit conducerii companiei Compexit Trading, dealerul clujean al Skoda a înregistrat anul trecut cea mai mare creştere în cota de piaţă locală, ajungând la aproape 13%. Skoda Octavia se menţine în preferinţele clujenilor, în condiţiile în care 55% dintre vânzările Compexit Trading din anul trecut au fost realizate de acest model. În acest an, urmează să fie lansate pe piaţă două noi modele, Skoda Citigo, automobilul pentru oraş, şi Skoda Rapid, un sedan în clasa A.

"Odată cu lansarea modelului Citigo, Skoda doreşte să câştige noi categorii de clienţi, pentru care până în prezent nu a existat nicio ofertă potrivită în segmentul maşinilor mici.

Modelul A-entry, plecat din conceptul Skoda Mission L, va fi lansat la finele lunii septembrie, fiind poziţionat între modelele Fabia şi Octavia", au spus reprezentanţii Compexit Trading.

Compexit Trading mizează în acest an pe o cifră de afaceri de 10,5 mil. euro, în creştere cu 2% faţă de anul trecut, confor unor informaţii furnizate anterior de companie. Anul trecut, vânzările companiei au fost susţinute de contractele cu diverse firme pentru achiziţia unor flote de maşini, de sistemul propriu de buyback şi programul Remat. Compania desfăşoară activităţi în cadrul sediului central din Cluj-Napoca şi a showroomului din Bistriţa, iar în prezent numărul de angajaţi ai Compexit a ajuns la 130 de oameni.

În ceea ce priveşte compania Topcar, dealerul clujean al mărcii Seat, aceasta a înregistrat o creştere cu 16% a unităţilor livrate, ajungând la finele anului 2011 la 5,1% cotă pe piaţa locală, cu 145 de autoturisme livrate. Cele mai bine vândute modele au fost cele de volum, Ibiza 41%, Ibiza ST 11 %, urmate de Leon cu 29% din totalul vânzărilor din 2011. În cursul acestui an urmează să fie lansat pe piaţă modelul Seat Mii, dar şi noua generaţie a modelului Ibiza. Seat Mii, readuce producătorul iberic în segmentul mini, acolo unde nu a mai păşit din 2005, odată cu ieşirea din producţie a modelului Arosa.Cea de-a treia companie a grupului auto clujean, Compexit Auto Rulate, a vândut anul trecut 268 de unităţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO