Profesii

Internetul, mai important decat cafeaua

10.05.2004, 00:00 20



Majoritatea angajatilor ar renunta mai degraba la cafeaua de dimineata decat la accesul la Internet, dar angajatorii ar trebui sa-si puna intrebari asupra motivatiei acestora. Un sondaj realizat la cererea producatorului de software Websense a descoperit ca 49% dintre respondenti ar renunta mai repede de la cafeaua de dimineata decat la accesul la Internet, desi 46% dintre ei s-au declarat dependenti de cafea. In ceea ce priveste utilizarea Internetului in scopuri personale, sondajul a relevat faptul ca peste jumatate dintre cei care au acces la Internet la serviciu il folosesc in scopuri personale. Barbatii utilizeaza mai mult decat femeile Internetul in scopuri personale, 64% din barbatii chestionati declarand ca fac acest lucru fata de 55% din femei. Potrivit sondajului, barbatii sunt de doua ori mai dispusi decat femeile sa intre pe chat in timpul orelor de serviciu si sa viziteze siteurile de pe care pot copia muzica. Rezultatele sondajului au scos la iveala faptul ca, in timp ce angajatii declara ca navigheaza de Internet in interes personal numai doua ore pe saptamana, managerii IT sustin ca, de fapt, angajatii petrec mai mult de sase ore pe web in interes personal. Siteurile cele mai vizitate de angajati sunt cele de stiri (84% din cei chestionati au declarat ca le acceseaza), calatorii (64%), cele de cumparaturi (55%) si de online banking (53%). Sondajul intitulat Web@Work 2004 a intervievat 500 de angajati si 350 de manageri despre utilizarea Internetului si computerului la locul de munca.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24