Business Hi-Tech

Noul motor de cautare MSN Search se vrea alternativa la Google

02.07.2004, 00:00 72

Gigantul softwware american Microsoft a lansat o versiune imbunatatita a motorului de cautare folosit pe portanul MSN, care insa functioneaza tot cu tehnologie "marca" Yahoo.
Lansarea vine dupa o perioada de un an de dezvoltare, si investitii de aproximativ 100 de milioane de dolari. Specialistii sunt insa circumspecti: Microsoft mai are mult pana departe, spun ei, fara sa fie prea entuziasmati de schimbarile prezentate de gigantul software american.
MSN Search a fost retusat pentru a arata mai "ca Google", adica cu un design mai putin incarcat si mai usor de utilizat. O miscare importanta, despre care Microsoft spune ca va genera rezultate cu pana la 50% mai relevante, este renuntarea la link-urile platite de companii catre Yahoo pentru a fi incluse in schimb linkurile celor care platesc catre MSN.
Totodata, compania a anuntat ca lucreaza pentru realizarea unui software de cautare si de indexare a paginilor de net. Acesta este deocamdata in faza de teste, insa oficialii au spus cu optimism ca va fi lansat deja catre finalul acestui an.
In alta ordine de idei, Microsoft a anuntat oficial ca in cursul lunii iulie va mari spatiul de stocare pe conturile gratuite de e-mail de la 2 la 250 MB, iar pachetul contra cost va consta in spatiu de 2 GB in schimbul a 19,95$ pe an.
mihai.musatoiu@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO