Lanţul de cafenele Coffee 2 Go lansat în urmă cu trei ani de doi antreprenori locali a ajuns la 14 unităţi proprii şi în franciză în patru oraşe din ţară, respectiv Bucureşti, Piteşti, Braşov şi Piatra-Neamţ.
Compania are planuri de continuare a expansiunii în alte oraşe mari din ţară, respectiv atât direct în Bucureşti unde deja este prezentă, cât şi în Timişoara, Constanţa, Iaşi şi Cluj, unde vrea să intre în sistem de franciză.
Compania mamă MaxJoy Euro Trade Concept, care operează unităţile proprii Coffee 2 Go şi care oferă francizele pentru acest brand, este deţinută de Vlad Timaru şi Mircea Rădulescu. Vlad Timaru este fiul lui Neculai Timaru, fostul director general al producătorului de utilaje agricole Mecanica Ceahlău. Compania a terminat anul trecut cu afaceri de 1,3 mil. lei şi o marjă de profit de 16% cu nouă salariaţi. Afacerile reprezintă vânzările cafenelelor proprii şi taxele de franciză. Afacerile companiei s-au triplat faţă de anul anterior atât pe fondul expansiunii, cât şi pe fondul dezvoltării pieţei de coffee to go.