Info

Zipper, o firmă care oferă servicii de procesare a datelor, lansează o soluţie care ajută băncile să îşi creeze baze de date actualizate

Zipper, o firmă care oferă servicii de procesare a...
28.07.2017, 11:44 567

Zipper, o firmă care oferă servicii de procesare a datelor, lanseaza Collateral Data Assembling, o soluţie dedicată instituţiilor financiare şi nevoilor bancilor de a avea baze de date actualizate, într-un timp scurt şi la un nivel înalt de acurateţe, potrivit unui anunţ al companiei.

Actualizarea permanentă a informaţiilor din bazele de date ale băncilor este atât o cerinţă legislativă, cât şi o necesitate generată de nevoia unei perspective de ansamblu asupra portofoliului de dosare de credit. Soluţia Collateral Data Assembling (Administrarea şi Consolidarea datelor şi documentelor colaterale) oferită de Zipper ar urma să susţină şi să faciliteze eforturile băncilor pe acest segment, oferind procese automatizate.

CDA are ca scop crearea unei structuri de date în format electronic, multidimensionale, bazate pe informaţiile conţinute de contractele de credit şi de documele colaterale acestora, aflate în arhiva fizică a băncilor.

Platforma care stă la baza aplicaţiei CDA, automatizarea documentelor, este un sistem complex bazat pe captura de imagini, colectare şi validare automată a datelor din documentele colaterale şi creare de legaturi între acestea la nivel de dosar. Exista posibilitatea de corelare cu date deja existente, obţinute din sistemul informatic al băncii.

Deşi pare la prima vedere un flux de arhivare electronica, CDA este in fapt un proces complex, cu funcţionalităţi, care permit crearea unor structuri de date la nivel de dosare si tratarea diferitelor tipuri de exceptii (dosar incomplet, metadata care nu respectă regulile setate, etc). Toate aceste funcţionalităţi sunt oferite într-o solutie stabilă, dedicata institutiilor bancare, pe o reţea internă securizată şi auditată, oferind o scalabilitate mare la nivel de documente procesate si utilizatori.  

Solutia CDA faciliteaza automatizarea contractelor de credit, respectand toate regulile de securitate, crescand eficienta intregului flux de documente si diminuand foarte mult timpul de lucru. Documentele scanate sunt transmise către procese automate de OCR (Optical Character Recognition) şi extragere metadate relevante pe anumite tipuri de documente. Datele extrase la nivel de dosar sunt validate şi exportate într-o structură multidimensională către sistemele băncii.

Zipper face parte dintr-un grup de firme cu prezenţă în 5 ţări din Sud-Estul Europei. Cu două centre de procesare în România şi unul în Moldova, la Chişinău. Acoperă nevoile companiilor de a-şi optimiza şi consolida fluxurile de date şi documente, oferind soluţii şi servicii de procesare a datelor şi a documentelor recepţionate, vehiculate sau expediate dintr-o companie.  

Soluţiile asigură suport solid pentru reducerea costurilor şi a timpului de procesare a fluxurilor de date şi documente prin cinci linii de business Zipper Flow, Zipper Docs, Zipper Archive, Zipper Secure şi Zipper Direct, care împreună oferă clienţilor 14 soluţii şi servicii.

Material cu conţinut publicitar.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO