ZF 24

Cel.ro, numarul 2 din retailul online: E o competitie dura, cu profit mic si probleme mari

16.07.2008, 22:30 22

Piata locala de comert electronic, pe care activeaza din ce in ce mai multe magazine online, se indreapta spre o perioada de saturatie, in care jucatorii se vor lupta din ce in ce mai greu pentru a-si mentine pozitia, potrivit estimarilor oficialilor Cel.ro, al doilea magazin de comert online de pe piata, dupa veniturile inregistrate anul trecut.

"Este foarte usor sa intri pe aceasta piata, dar este foarte greu sa rezisti. Competitia este foarte dura, marjele de profit sunt mici si problemele sunt mari", a declarat pentru ZF Mihai Nenciu, new business director al Cel.ro.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine ce investitii iau in calcul pentru viitor oficialii Cel.ro si ce cifra de afaceri a inregistrat aceasta in 2007.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO