ZF 24

Gabriel Carlig aseaza brandul Jolidon in puncte cheie ale pietei franceze. Dupa Cannes si Lille, urmeaza Parisul in 2009

30.09.2008, 19:30 20

Desi marca Jolidon se vinde in Franta de aproape doi ani prin intermediul unor francize, clujeanul Gabriel Cirlig a decis ca este momentul sa dezvolte acolo propria retea de magazine. Mulhouse este deja al treilea oras francez unde Jolidon va avea un magazin propriu, dupa Cannes si Lille.

Pentru Jolidon, patria lui Coco Chanel a fost mereu cea mai ravnita piata, cea mai mare din Europa in segmentul de lenjerie si articole de corsetarie, cu o valoare de peste doua miliarde de euro. Primele doua magazine ale Jolidon au fost deschise in aprilie - la Cannes, pe o suprafata de 55 de metri patrati, in centrul orasului, si la Lille, pe 61 de metri patrati in centrul comercial Saint Amand les Eaux.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine de ce a preferat clujeanul Gabriel Cirlig sa intre pe piata franceza mai intai prin franciza.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO