Business Hi-Tech

Kostas Fiakas, Chief Strategy Officer al Inform Lykos Romania: Pandemia a accelerat procesul de digitalizare, atât în rândul consumatorilor, cât şi în companii

ZF Digital Summit 2020

Kostas Fiakas, Chief Strategy Officer al Inform Lykos Romania: Pandemia a accelerat procesul de digitalizare, atât în rândul consumatorilor, cât şi în companii

Kostas Fiakas, Chief Strategy Officer al INFORM LYKOS Romania

Autor: Roxana Rosu

05.11.2020, 12:44 2795

România a fost o surpriză plăcută pe partea de digitalizare, iar pandemia a accelerat acest proces, atât în rândul consumatorilor, cât şi în companii. Tot mai multe persoane adoptă mobile banking, plata online a utilităţilor, a declarat Kostas Fiakas, Chief Strategy Officer al INFORM LYKOS Romania în videoconferinţa ZF Digital Summit 2020. 

Clienţii înţeleg mai bine ce oferă companiile, în general, şi băncile, în particular.

Ȋn cadrul grupului INFORM am dezvoltat o soluţie completă de înregistrare digitală pentru clienţi implementată cu succes la Banca Naţională a Greciei, şi este primul serviciu complet de acest fel introdus pe piaţa elenă, ce oferă semnatură electronică certificată (QES) încorporată. Credem că suntem un partener cu valoare adăugată pentru clienţii noştri, companii, care doresc să îşi ofere digital produsele şi serviciile, într-un mod rapid şi sigur, astfel  încât clienţii lor să nu mai fie nevoiţi să viziteze un magazin local sau o sucursală pentru obţinerea acestora.

Vedem la soluţiile tradiţionale, cum este arhivarea documentelor, că tot mai multe organizaţii investesc în trecerea la varianta digitală şi cred că această transformare va continua accelerat.

Tehnologia pe care o oferim pe piaţa locală exista deja, de câţiva ani, şi se dezvoltă continuu. Acum tot mai multe persoane preferă să acceseze servicii online, fără prezenţa fizică. Ȋn prezent avem un parteneriat nou cu E.ON pentru dezvoltarea unei soluţii automatizate de interacţiune cu clienţii pentru contractarea online a diferitelor tipuri de servicii, comunicarea şi preluarea informaţiilor pentru a obţine rapoarte personalizate, generarea de alerte referitoare la serviciile E.ON şi accesul la informaţii, procese sau date personale.

Avem instrumente de simulare, care aduc viitorul în prezent, pe baza unor scenarii, care pot simula chiar anumite fraude, de exemplu, pentru ca băncile sa poata evalua şi preveni anumite riscuri.

Abordarea noastră este să dezvoltăm tot mai multe soluţii digitale, în locul celor tradiţionale, pentru a ajuta clienţii. Pandemia a susţinut acest plan şi investim în oameni, în tehnologii noi, şi cred că după trecerea acestei perioade, alegerea opţiunilor digitale se va menţine în rândul firmelor şi consumatorilor.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO