Companii

La Fantana vrea sa-si dubleze vanzarile

23.01.2004, 00:00 15

Compania La Fantana, cel mai important distribuitor de pe piata romaneasca de apa naturala prin sistemul water cooler, estimeaza pentru acest an o dublare a cifrei de afaceri, pina la noua milioane de euro, a declarat directorul general al firmei, Cristian Amza. In 2003, compania a realizat o cifra de afaceri de patru milioane de euro, prin intermediul celor 13 filiale ale sale ( Bucuresti, Bacau, Braila, Brasov, Cluj, Constanta, Craiova, Iasi, Oradea, Pitesti, Ploiesti, Sibiu si Timisoara), prin care acopera intregul teritoriu al tarii. Potrivit reprezentantilor companiei, cota sa din piata de distributie a apei prin sistemul water cooler (dozatoare cu racire si incalzire) se situeaza, in prezent, la peste 70%. Dupa ce anul trecut a derulat un program de investitii in valoare de patru milioane de dolari pentru extinderea la nivel national si dezvoltarea capacitatii de productie, in 2004 La Fantana intentioneaza sa investeasca alte doua milioane de euro in aceleasi directii. La Fantana a fost infiintata la inceputul anului 2001, printr-o investitie initiala de trei milioane de dolari, capital integral privat si majoritar suedez, prin achizitionarea de la compania Aqua Natural a unui pachet majoritar de actiuni de catre fondul de investitii Oresa Ventures. Anul trecut, compania si-a majorat capitalul cu 600.000 de dolari, pina la 1,1 milioane de dolari. Cel mai important concurent al La Fantana este marca Cumpana, detinuta de firma Prudent Invest. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO