Companii

SBS, 10 mil. euro pentru relansarea Prima TV

10.03.2005, 00:00 77

SBS Broadcasting va investi in acest an aproximativ zece milioane de euro pentru relansarea postului Prima TV, a declarat Markus Tellenbach, presedinte si CEO al companiei.


Procesul de dezvoltare a Prima TV implica investitii atat pe partea de creatie, cat si in retehnologizarea postului si reunirea, intr-un singur loc, a tuturor operatiunilor canalului, a precizat Tellenbach in cadrul unei intalniri cu investitorii si mass-media, in care SBS Broadcasting si-a prezentat rezultatele financiare pe anul 2004.


SBS Broadcasting si-a marit la inceputul lunii martie numarul de actiuni la Prima TV pana la 86% si a achizitionat posturile radio Kiss FM si Radio Star, intreaga tranzactie valorand 30,3 milioane de euro.


Pentru a ajunge sa detina 86% din Prima TV, SBS a achizitionat indirect 48,8% din actiuni si si-a asumat pentru 7,8 milioane de euro datoriile postului, de la Romanian Investment and Development, firma detinuta de Cristian Burci, fostul partener roman al SBS.


"Momentul acestei preluari este excelent. In 2003, am considerat ca nu trebuie sa ne expunem mai mult. Acum, dezvoltarea Romaniei este mult mai accelerata, economia a crescut, inflatia este sub control, s-a impus cota unica de impozitare de 16%. Romania este nerabdatoare sa atraga investitori, iar piata sa este fantastica pentru mass-media", a declarat presedintele SBS Broadcasting.



In ceea ce priveste viitorul Prima TV, Markus Tellenbach a spus ca SBS nu isi propune sa fie lider cu acest post pe piata romaneasca, ci sa isi asigure locul 2 sau 3, in termeni de cota de piata.



Schimbarile la Prima TV se vor face pe doua directii, una dintre acestea fiind infrastructura, care, in opinia lui Markus Tellenbach, nu este satisfacatoare.



In prezent, echipa SBS face la Prima o analiza a situatiei postului pentru a identifica urgentele si a stabili o metoda de dezvoltare.



In ceea ce priveste achizitionarea Kiss FM si Radio Star, reprezentantii SBS au spus ca sunt multumiti ca cele doua posturi detin impreuna o cota importanta din piata radio din Romania.



"Ungaria a evoluat spectaculos dupa ce a aderat la Uniunea Europeana si speram sa repetam experienta si cu Romania", a conchis Markus Tellenbach.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO