Companii

Românii fac cumpărături în magazinele apropiate de casă şi serviciu şi acolo unde preţurile sunt mici

Autor: Cristina Rosca

10.05.2011, 23:30 50

Atunci când fac cumpărături românii se orientează în specialdupă apropierea de casă sau serviciu şi timpul necesar pentru aajunge la magazin, după nivelul preţurilor, după varietatea gameide produse alimentare şi non-alimentare şi după prospeţimea şicalitatea produselor, potrivit studiului Shopping Monitor realizatde GFK.

Pentru jumătate dintre români, criteriul cel mai important dupăcare îşi aleg magazinul unde cheltuie cei mai mulţi bani pe produsealimentare şi nealimentare de uz curent este apropierea de casă saude serviciu, precum şi timpul necesar pentru a ajunge la magazin.Acest factor are o influenţă şi mai pregnantă în rândul persoanelorîntre 45 şi 55 de ani sau a celor cu educaţie superioară, dar maiales pentru persoanele din capitală.

Nivelul preţurilor este pentru 46% dintre români un criteriudupă care se orientează atunci când stabilesc locul unde îşi faccumpărăturile. Datele fac parte din studiul realizat în noiembrie2010 pe un număr de 737 de respondenţi de peste 15 ani, din mediulurban, responsabili de cumpărarea produselor alimentare şinealimentare din gospodărie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO