• Leu / EUR4.8909
  • Leu / GBP5.7696
  • Leu / USD4.7450
Supliment ZF Branduri românești
Câteva dintre cele mai mari agenţii de turism din România povestesc despre cum „călătoresc“ cu brandurile lor în jurul lumii
Câteva dintre cele mai mari agenţii de turism din România povestesc despre cum „călătoresc“ cu brandurile lor în jurul lumii 28 feb 2022

După doi ani în care tot ce ştiam despre călătorii s-a schimbat radical, agenţiile vorbesc despre strategiile lor de marketing şi cum au făcut pentru a menţine în atenţia publicului brandurile pe care le-au construit în zeci de ani de existenţă.

citește mai mult
La vremuri noi, nume noi: care sunt cele mai cunoscute rebrandinguri din construcţii ale ultimilor ani
La vremuri noi, nume noi: care sunt cele mai cunoscute rebrandinguri din construcţii ale ultimilor ani 28 feb 2022

„Construcţiile, prin definiţie, sunt despre livrarea rezistenţei, a durabilităţii şi a calităţii. Acestea pot fi percepute doar în timp, în pe­rioada de garanţie, adică după ce proiectul este implementat. Bran­dingul rezolvă asta încă din momentul vânzării şi este pri­mordial“, spune Dochiţa Zeno­veiov, brand innovator în cadrul agenţiei de branding Inoveo.

citește mai mult
Cine sunt furnizorii renovării emblematice a hotelului Athénée Palace Hilton din Bucureşti?
Cine sunt furnizorii renovării emblematice a hotelului Athénée Palace Hilton din Bucureşti? 28 feb 2022

La proiectul de renovare a hotelului Athénée Palace Hilton din Bucureşti, parte a grupului ANA Hotels, au lucrat şi lucrează încă un total de 62 de companii, dintre care 26 sunt implicate în execuţie – toate româneşti, iar 36 sunt companii furnizoare –, majoritatea fiind din Uniunea Europeană.

citește mai mult
Branding în tonuri de verde şi afaceri care îşi dedică întreaga existenţă transformării planetei într-un mediu sustenabil
Branding în tonuri de verde şi afaceri care îşi dedică întreaga existenţă transformării planetei într-un mediu sustenabil 28 feb 2022

EFdeN este unul dintre numele cu cea mai mare rezonanţă atunci când vine vorba de economie verde în general şi despre case solare în special. Fondată de câţiva studenţi care au dezvoltat până acum două prototipuri de astfel de construcţii, EFdeN este o organizaţie reprezentativă în „lupta“ cu consumurile prea mari de energie în clădiri.

citește mai mult
România are 10 produse agricole şi alimentare tradiţionale recunoscute în UE. Lista de vinuri şi spirtoase e mult mai lungă
România are 10 produse agricole şi alimentare tradiţionale recunoscute în UE. Lista de vinuri şi spirtoase e mult mai lungă 28 feb 2022

România are în total 77 de produse agricole, alimentare şi bău­turi tradiţionale recunoscute sau în curs de recunoaştere în UE, arată portalul eAmbrosia al Uniunii Eu­ro­pene, unde sunt reunite aceste articole din toate ţările membre şi nu numai.

citește mai mult
Branduri româneşti create de antreprenori străini. Ce i-a determinat pe o serie de oameni de afaceri să-şi părăsească pieţele-mamă pentru România?
Branduri româneşti create de antreprenori străini. Ce i-a determinat pe o serie de oameni de afaceri să-şi părăsească pieţele-mamă pentru România? 28 feb 2022

Ciocolata Heidi, magazinele de accesorii Meli Melo, uşile Pinum, băutura spirtoasă Alexandrion, apa minerală Aqua Carpatica sau restaurantele SpringTime sunt, deşi nu pare la prima vedere, mărci româneşti.

citește mai mult
Faţă în faţă: cele mai puternice branduri româneşti versus cele mai valoroase din lume
Faţă în faţă: cele mai puternice branduri româneşti versus cele mai valoroase din lume 28 feb 2022

Cele mai valoroase 10 branduri din România sunt evaluate la 3,96 mld. euro (4,5 mld. dolari) în 2021, ultimul an pentru care există date.

citește mai mult
Concepte româneşti disruptive în business: care sunt afacerile care ţin pasul cu trendurile internaţionale sau chiar le anticipează
Concepte româneşti disruptive în business: care sunt afacerile care ţin pasul cu trendurile internaţionale sau chiar le anticipează 28 feb 2022

Afacerile antreprenoriale româneşti sunt, de regulă, com­parate cu cele internaţionale din domeniul lor de activitate, fie că sunt prezente local, fie că nu.

citește mai mult
Nişele de business câştigătoare pentru cea mai tânără generaţie de antreprenori. Pe ce pariază ei?
Nişele de business câştigătoare pentru cea mai tânără generaţie de antreprenori. Pe ce pariază ei? 28 feb 2022

„Piaţa este aglomerată, am văzut şi noi multe branduri noi. Cred că ne îndreptăm către diversitate, cu creaţii tot mai frumoase“, spune Edmond Balate, unul dintre antreprenorii care deţin brandul de haine Divalo Transylvania.

citește mai mult
Câte dintre cele mai mari 300 de companii din România au în portofoliu cel puţin un brand românesc „de consum“?
Câte dintre cele mai mari 300 de companii din România au în portofoliu cel puţin un brand românesc „de consum“? 28 feb 2022

Doar 60 dintre firmele analizate de ZF au în portofoliu o marcă autohtonă de consum, mai exact un nume de care românii să se lovească în viaţa de zi cu zi, fie că e vorba de un brand de benzinării, de lactate, de medicamente, de farmacii sau de materiale de construcţii.

citește mai mult
Brandurile de export ale României: ce sfaturi oferă antreprenorii care au reuşit să depăşească graniţele ţării celor care fac primii paşi în acest sens
Brandurile de export ale României: ce sfaturi oferă antreprenorii care au reuşit să depăşească graniţele ţării celor care fac primii paşi în acest sens 28 feb 2022

Cele mai multe afaceri româneşti din retail, FMCG, curierat sau sănătate şi-au ancorat businessurile timp de mulţi ani în „portul“ România, unde şi-au securizat o poziţie puternică în piaţă.

citește mai mult
Brandurile româneşti se inspiră din tradiţii şi istorie pentru a lansa produse şi colecţii noi
Brandurile româneşti se inspiră din tradiţii şi istorie pentru a lansa produse şi colecţii noi 28 feb 2022

Mai multe branduri româneşti, mai mici sau mai mari, mai vechi sau mai noi, au lansat colecţii şi produse - păstrate în oferta permanentă sau doar cu apariţie punctuală - inspi­rate din istoria şi tradiţiile au­tohtone.

citește mai mult
Cine sunt antreprenorii care au creat cele mai valoroase afaceri şi branduri româneşti şi pe ce sectoare au mizat ei
Cine sunt antreprenorii care au creat cele mai valoroase afaceri şi branduri româneşti şi pe ce sectoare au mizat ei 28 feb 2022

Dintre cele mai valoroase 25 de companii româneşti deţinute şi dezvoltate de antreprenori locali, 13 – deci puţin mai mult de jumătate – sunt evaluate la peste 500 de milioane de euro. Mai mult, cinci dintre ele sar de pragul de 1 mld. euro, prag care le conferă statutul de „unicorn“ (termen folosit în special în tehnologie).

citește mai mult
Piaţa articolelor de tip dezinfectant, produsul-vedetă în pandemie, a devenit terenul de „luptă“ al brandurilor româneşti. Cum s-a întâmplat asta?
Piaţa articolelor de tip dezinfectant, produsul-vedetă în pandemie, a devenit terenul de „luptă“ al brandurilor româneşti. Cum s-a întâmplat asta? 28 feb 2022

Piaţa articolelor de tip dezin­fectant - atât cele destinate uzului casnic, cât şi cele industriale, folosite în diferite instituţii - este în prezent terenul de „luptă“ al mai multor branduri şi companii autohtone.

citește mai mult
De la egal la egal: care sunt brandurile locale care se bat cu giganţii Coca-Cola, Ikea sau Danone
De la egal la egal: care sunt brandurile locale care se bat cu giganţii Coca-Cola, Ikea sau Danone 28 feb 2022

Pentru segmentul de mobilier, ideea de „fabricat în România“ a fost încă din anii ’80 o etichetă a calităţii pe piaţa europeană.

citește mai mult