Dacă pui vechea gardă a brandurilor româneşti faţă în faţă cu noua generaţie, ce rezultă este o poveste întinsă pe trei secole, o poveste care continuă să se scrie şi care va continua să o facă multă vreme de acum înainte.
citește mai multDacă pui vechea gardă a brandurilor româneşti faţă în faţă cu noua generaţie, ce rezultă este o poveste întinsă pe trei secole, o poveste care continuă să se scrie şi care va continua să o facă multă vreme de acum înainte.
citește mai multUnele dintre cele mai puternice mărci locale au rămas relativ neschimbate de-a lungul vieţii lor în pofida faptului că peste ele au trecut decenii, iar în această perioadă îndelungată acţionariatul s-a modificat.
citește mai multBrandul de ţară al României este al 48-lea cel mai valoros din lume, fiind depăşit de cele ale Iranului, Ungariei şi Pakistanului, într-un clasament condus detaşat de marile puteri economice şi politice - SUA, China şi Japonia. România a urcat o poziţie în top faţă de anul anterior, primul de pandemie, când România ca brand de ţară valora doar 160 mld. dolari.
citește mai multÎntr-o economie care abia a împlinit trei decenii de capitalism, perioadă în care a fost permisă iniţiativa privată, este dificil să găsim companii autohtone care să fi trecut prin mâinile a trei generaţii.
citește mai multMăgura este prima mini prăjitură ambalată din ţara noastră, fiind şi acum un etalon al categoriei, recunoscută pentru blatul său pufos care aduce aminte de prăjiturile făcute în casă şi gustul său unic care te învăluie ca o îmbrătişare. Povestea Măgura începe în...
citește mai multPovestea Mobexpert a început în 1993, într-un spaţiu de numai 150 de metri pătraţi, în magazinul Unirii din Bucureşti, iar în prezent a ajuns la o reţea de 26 de magazine, opt fabrici concentrate în patru centre de producţie, trei platforme logistice şi clienţi externi în cele...
citește mai multAlbalact este producătorul de lactate nr.1 din România Albalact este lider în categoriile unt şi smântână cu brand-ul tradiţional Albalact şi în categoria lapte cu brand-ul Zuzu Pe segmentul iaurt, Albalact este al doilea mare producător, cu brand-ul Zuzu...
citește mai multAntreprenorii români cu greutate au creat în cele trei decenii de capitalism branduri de consum precum Dedeman, Bitdefender, Altex sau Catena care valorează astăzi sute de milioane sau chiar miliarde de euro fiecare.
citește mai multCu o tradiţie de peste 55 de ani, ROM este primul baton produs în România, care a devenit un simbol naţional, un brand reprezentativ pentru ţară şi poporul român. Autenticitate Purtând cu mândrie culorile tricolorului, ROM setează contextul originar al produsului...
citește mai multDin dorinţa de a aduce în atenţia românilor unele dintre cele mai apreciate mărci autohtone de bunuri de larg consum, Auchan a lansat Clubul Mărci Emblematice Româneşti şi, în cadrul acestuia, secţiunea Clubul Mărci Româneşti de 100 de ani . Prin acest proiect,...
citește mai multVânzările de dezinfectant de mâini au crescut cu 900%, adică de zece ori, în 2020 faţă de anul anterior, aceste produse devenind pentru români, aproape peste noapte, o necesitate după ce ani la rând au fost folosite cu regularitate fie de misofobi, fie de cei care călătoreau în zone exotice.
citește mai multDr.Albert, de exemplu, este brandul pe care l-a ales grupul Taparo atunci când a decis să acceseze nişa măştilor de protecţie.
citește mai multApetitul consumatorilor pentru produse locale, fabricate în România, este deja cunoscut. Dorinţa producătorilor de a satisface această cerere şi de a-şi majora vânzările este logică. Întrebarea care rămâne este cum se văd aceste lucruri pe rafturile magazinelor.
citește mai multCinci din cei zece jucători din comerţul modern au dezvoltat în ultimii ani mărci private româneşti, iniţiativa apărând într-o perioadă în care consumatorii vor să cumpere tot mai mult local.
citește mai multAutomobilul Dacia şi antivirusul Bitdefender sunt cele mai folosite produse „made in Romania“, fiecare dintre ele ajungând la un număr foarte mare de consumatori.
citește mai mult